Artykuły i poradniki Organizacja Imprez Firmowych:
Organizacja imprez firmowych – co warto wiedzieć?
WP
Kilka słów:
Spory udział w sukcesie firmy ma zespół pracowników, którzy dzięki swoim działaniom generują zyski. Zgrany i zadowolony team jest znacznie efektywniejszy, dlatego zarządzający często stawiają na odpowiednie formy motywacji. Bony, talony czy nagrody pieniężne, premie w bezpośredni sposób wynagradzają ciężką prace.
Czy organizacja eventu firmowego jest dobrym sposobem, abyśmy poczuli się w pracy bardziej rodzinnie?
Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów*****
Kilka słów:
Synonimem dzisiejszych czasów jest nieustanny pośpiech. Dopada on szczególnie osoby pracujące zawodowo, które w pracy poddawane są codziennie dużemu stresowi oraz presji czasu, terminów i wymagań przełożonych.
Strona: 1